Preparations and information

10 maart 2015 - Bennekom, Nederland

Sawubona,

Leef met ons mee en wordt verrast door kleurrijke verhalen vanuit Mbuma! Na de Pasen hopen wij als reislustige persoontjes jullie van alles te kunnen vertellen over ons nieuwe leventje in Afrika.

Op dit moment zijn we nog druk bezig met alle voorbereidingen. Hoewel we geen enkele Afrika ervaring hebben zien we er enorm naar uit om drie maanden voor het Mbuma Mission Hospital te werken en daarna nog een maand door Zuid-Afrika te reizen.

Onze huisvesting gaat naar onze begrippen behoorlijk primitief worden. We zullen het een aantal maanden zonder echte douche mogen stellen en als je naar de supermarkt wil mag je urenlang gaan rijden. Na deze maanden zal de spinnenangst voorbij zijn en weten we natuurlijk alles over EHBO bij slangenbeten, verbrandingen et cetera

Sala kuhle!

1. Dieneke:
    Hoi Marieke en Aafke,
    Een heeeeele goede reis toegewenst, geniet van jullie tijd daar in het prachtige land!! En doe maar de groeten aan alle bekenden in zuid-afrika :)
  2. Riet klok:
    30 maart 2015
    Ha Marieke en Aafke, een hele goede reis, veel succes met jullie stage, knap hoor, jullie zullen veel zien in Afrika, ik hoop dat het allemaal na wens verloopt.
    Hgr van Riet klok
  3. Corine H:
    Heee,
    Leuk zon reisblog! Een goede reis, succes daar en geniet ervan! :)
  4. Oom Ben & tante Marrie:
    2 april 2015
    Dag Marieke!

Een heel goede tijd toegewenst en een behouden thuiskomst!
    Jammer dat we deze wensen niet meer persoonlijk konden doen. maar we hopen je blog te lezen hoor!
    De hartelijke groeten van oom Bernard ,tante Marrie en Thirza Nieuwenhuis
  5. Anita:
    8 april 2015
    Ha Marieke,

Had je nog even wil

Ha Marieke,

Een hele goede reis/tijd toegewenst hoor, met Aafke!
    nhartelijke groet, van Anita Wijnen
  6. Roeline:
    11 april 2015
    Heeee Marieke,
    Ben benieuwd hoe je het gaat ervaren! Ik ga je volgen en al je verhalen lezen.. Enjoy!!
    Xx